tirsdag den 24. maj 2016

Knap tre timers efterfølgende lur kostede det...

...at jeg - efter stierne i forhaven var blevet stampet - igår, tilplantede mine nye bede, bortset fra et enkelt, hvor der først skal sættes rionet op..

Men - for pokker, hvor det bare bliver godt.

Glæder mig helt vildt til at vise jer min nye forhave, når den er færdig. Jeg er i gang med at skrive indlægget, for min hukommelse er jo ikke som den plejer og derfor tilføjer jeg lidt på indlægget hver gang, der er sket noget derude.

I dag var jeg en tur forbi Thyme og indkøbe lidt vandplanter - forhaven indeholder nemlig også lidt vand - noget jeg har ønsket mig længe.

Dernæst var Henriette på kort visit - hun skulle bare hente en bunke planter, men hyggeligt var det selvom det var kort tid hun var her.

Bagefter arbejdede jeg lidt i forhaven - noget med sten og vand og planter... ;) og så fik jeg mig en skraber i sofaen.

I morgen står den på oprydning og så skal der sies en del jord. Godt kæresten har en fridag, så jeg ikke skal løfte jord, men blot si det.

Her til sidst: Disse akelejer er i blomst i haven i dag. De fleste er meget anderledes end dem jeg havde sidste år, men sådan er akelejer jo.

Det eneste jeg er en smule trist over, er at jeg åbenbart ikke har min 'Blue Barlow' mere...men den holdt i tre sæsoner...så...

4 kommentarer:

  1. Smukke akelejer du har, jeg er vild med dem! Det er dejligt at se haven forandrer sig når man er igang med en make-over, jeg glæder mig til st se din forhave.

    SvarSlet
  2. Det blir spennende å se! :)

    SvarSlet
  3. Venter spændt på at se din forhave, men giv dig bare god tid :)

    SvarSlet
  4. En härlig samling med Aklejor, har några stora knoppar men inga som blommar ännu. Har skaffat fler nya i år, för de är så fina.
    Ha det fint /Marika

    SvarSlet