fredag den 28. december 2018

Flere bøger til reolen

Jeg mener ellers ganske bestemt, jeg har lavet en aftale med mig selv om, at jeg fremover skal begrænse indkøbet af havebøger, da der er ved at opstå pladsmangel på havebogs-reolen.

Men - nu har jeg jo 30% hørenedsættelse på venstre øre, så...

Det er blevet til endnu en "Hamilton-bog":
 ...og så kan min begejstring for den lille krokus tydeligt ses i mine nyeste bogindkøb:







Min bogliste her på bloggen er ikke ført ajour - og bliver det heller ikke lige med det samme. Jeg overvejer pt. en anden måde at katalogisere bøgerne på - og derudover overvejer jeg at skille mig af med nogle af bøgerne. Vi må se, hvad det ender med.

4 kommentarer:

  1. Hej Esther

    Det ser da totalt super ud - Man kunne godt få det indtryk at dine interesser går mod slægterne Crocus og Colchicum, meget meget spændende!
    Godt du ikke satser på det hele men tager noget ud, fokuserer, og så gør det ordentligt!
    Og Hamilton er bestemt ingen skade til:)

    Ha nogen dejlige dage

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Karsten
      Jeg er nu ikke så interesseret i Colchicum - endnu. Det er jeg til gengæld i krokus, den lille fine knold kan jeg slet ikke få nok af :)

      Geoff Hamilton er min No. 1 haveguru, og heldigvis har jeg fået fat på en del bøger om/af ham, inden Brexit. Brexit vil jo nok fjerne muligheden for at handle favorabelt på amazon.uk fremover :(

      Også gode dage til dig :)

      Slet
  2. Du gør det grundigt, når du kaster dig over fx krokus....
    Når man mister noget af hørelsen, så der det vel nok godt, at der er ekstra meget for synssansen :-)))
    Mange hilsener Lisbeth

    SvarSlet
    Svar
    1. Haha...sådan havde jeg ikke tænkt på det, men du har da helt ret; der skal være mere for synssansen, når hørelsen ikke er optimal :)

      Ja, jeg har det med at gå all-in, når jeg kaster mig over et eller andet. Lidt anstrengende en gang imellem ;)

      Slet