onsdag den 2. oktober 2019

...og jeg venter på Crocus Goulimyi 'Alba'

 Hver dag, når jeg kommer hjem fra job, er det første jeg gør at kigge til Crocus Goulimyi 'Alba', der nu snart har første blomst på vej. Som navnet siger, er det en hvid krokus (Hvis jeg ellers har fået de rigtige knolde, men regner nu med at Jānis har styr på det.)

 Lisbeth spurgte mig forøvrigt hvilke netpotter jeg bruger til mine krokus, så jeg nuppede lige et billede. Det er 8 cm-potter.
De er købt her. Vi hentede dem dog i butikken, da vi alligevel var i nærheden.
Min rådhusvin får smukkere og smukkere farver for hver dag der går :)

4 kommentarer:

  1. Hej Esther

    Ja, den må du vise når den kommer!

    Ha en dejlig dag

    SvarSlet
  2. Tak. Det er godt nok nogle smarte potter.
    Jeg glæder mig til din hvide skønhed.
    Mange hilsener Lisbeth

    SvarSlet
  3. Det må jo være så spennende for deg å vente på den :)

    Nydelig rådhusvillvin!

    SvarSlet
  4. Det er altså helt vildt med alle dine løg, stabler du dem nede i jorden ? Om jeg fatter hvordan du får plads til det. Og hvor blev vores gensidig besøg af hos hinanden, nu er det jo blevet så koldt at det først må blive til næste år:) og så skal vi dæleme være bedre til det.
    Kæmpe knus fra Linda

    SvarSlet