torsdag den 22. april 2004

Problemer med skrifttegnene..

H J Æ L P!!

Inden for de sidste par uger, er jeg begyndt at have problemer med at få vist æ, ø og å korrekt :o( Det er sket efter jeg lavede nyt layout --> mit første forsøg udi style sheets....gad vide om det er dér den er gået galt? (I så fald har jeg ingen anelse om hvor jeg skal rette til...)

Anja foreslog jeg satte tegnsæt til ISO Western i stedet for, men så ser det da ud ad h.... til. For tiden står den på Unicode - som den faktisk har gjort hele tiden!! - og når jeg selv skal se siden, ser det forkert ud indtil jeg reloader, men det er da møgirriterende :o(

Nå, men nu prøver jeg igen at sætte tegnsæt til ISO Western....

Fortæl mig venligst om du ser teksten korrekt med det samme, hvis nej, om den så bliver rigtig efter du har trykket på reload page. På forhånd tak.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar