torsdag den 18. november 2004

Sidelæns på job!

Sådan føltes det i hvert fald en stor del af vejen til jobbet i dag.

Sikke nogle vindstød jeg blev udsat for, da jeg kørte på landevejen mellem Køge og Tåstrup! Jo, det var i sandhed en særdeles spændende køretur :o) Synes dog stadig at turen over Øresundsbroen (14. oktober) med blot 8 m/s var noget mere ubehagelig. 

Men, hvor er jeg bare enormt irriteret på vejret!!!!

Det KUNNE for hulan da godt vente bare en uge med at komme med sne!! FNYS! Jeg gider simpelthen ikke køre på 45'eren endnu. ØV!!! (=Læs: Jeg kan næsten ikke bære tanken om at skulle undvære mc'en i 3 måneder + nogle dage) 

Trøster mig med at det er sidste vinter jeg skal køre på 45'eren. Den er blevet for dyr i reparationer, så der skal anskaffes en anden vintercykel. Meget tyder på at det bliver en Honda ANF 125 Innova, der bliver afløseren.
 

Den er godt nok hammergrim (ligner jo hverken mc eller scooter) og har kun en tankkapacitet på 3,7 l (45'eren har 6 l)

Til gengæld har den en ordentlig størrelse hjul (17"), kan køre op til 105 km/t, må medtage passager - og koster kun 22.000 kr. (incl. levering)

Nå ja - og så kræver den mckørekort - men det har jeg jo :o))))))

 Flere tekniske data kan læses hér

Nå, men tror jeg vil putte mig under dynen sammen med kattene og komme lidt videre i Jan Guillou's "Vejen til Jerusalem", som jeg begyndte på i går aftes.

Godnat :o)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar