mandag den 5. september 2005

Hvem har da også sagt, det skulle være nemt....

... at anskaffe sig en ny mobiltelefon?? *G*

Tog mig lige sammen i dag efter arbejde og kørte ind til TDC-Butikken i Køge for at få mig en ny mobil. Jeg kan beholde mit gamle nummer (Så ved du dét Anja! ) og så var det bare lige at finde en telefon. Det var dog ikke så ligetil, da jeg ikke gider bruge en hulens bunke penge på en "åndssvag mobil". Kameratelefon har jeg ikke brug for - jeg har for pokker et fint digital kamera - så mit eneste krav var egentlig, at den kunne modtage MMS.

 Da jeg endelig fandt en med MMS, jeg også kunne lide udseendet af - kostede den dælme omkring 1600,-....men hvis jeg oprettede Duét samtidig kunne jeg få den til 299,-.

Det var jo en noget anden pris, så den skulle det være. Så var det at damen gjorde mig opmærksom på, at de ikke havde den hjemme lige nu, men at de forhåbentlig fik den hjem i løbet af ugen....men love det kunne hun ikke *G* Så jeg måtte køre hjem uden ny mobil - men da jeg allerede har levet uden i 16 dage overlever jeg nok at vente 8-10 dage mere :o)

 P.S. For de telefonteknik-interesserede: Min nye mobil er en Nokia 6030 (hvis jeg ellers husker korrekt.)






Ingen kommentarer:

Send en kommentar