lørdag den 10. september 2005

Så er det lige om lidt

Ved nærmere eftertanke, var det faktisk temmelig smart af mig at blive angrebet af dovenskab tidligere i dag :o)

 Havde jeg fulgt den oprindelige plan, er det nok temmelig begrænset, hvor meget jeg egentlig ville have nået, for jeg var knap nok færdig med at vikle håndklæde og plastpose om manken (Jeps, hårfarvning ser meget elegant og smart ud *G*) før telefonen ringede for første gang.

 Hele fire gange ringede telefonen den 1½ time jeg sad med manken indsmurt!

Det er ikke ligefrem normalt her på matriklen; der kan snildt gå et par dage uden at den overhovedet ringer. Så man kan roligt sige, det har været en temmelig anormal lørdag formiddag/eftermiddag. 

Men, nu må jeg hellere få tørret manken og se at komme ud ad døren, så de andre ikke kører uden mig...!


Ingen kommentarer:

Send en kommentar