torsdag den 22. september 2005

PMS - ja tak :o)

På et eller andet tidspunkt indenfor de næste 10-20 år render jeg ind i den såkaldte "overgangsalder". Det ser jeg på sin vis frem til, fordi jeg så kan slippe for den største ulempe ved at være kvinde, nemlig menstruationen. Desværre må jeg så også sige farvel til pms'en.

 Godt nok ligger mit temperament konstant lige under kogepunktet i de 4-5 dage den varer (Det koger også over en gang i mellem - bare spørg mine elever. Hehe) - men samtidig får jeg en masse energi, og i sær i denne måned er det tiltrængt med et ordentlig energiboost.

 En anden fordel ved PMS er det faktum, at folk generelt bærer meget mere over med "kvinder-i-PMS-fasen" - og man derfor kan opføre sig endnu mere furie-agtig end sædvanlig :o)

Det er sgi da smart!! *GGG*

Ingen kommentarer:

Send en kommentar