mandag den 7. august 2006

Oh yes!


2006-09-07 21:23:16
2006-09-07 19:23:16
Greetings from Amazon.co.uk, We thought you would like to know that the following item has been sent: 1 Dick Turpin - The Complete First Season ------------------------------------------------------- The following items will be sent separately: 1 The Complete Denis Leary Det bliver spændende at gense Dick Turpin - og se om serien stadig fænger - så mange år efter jeg sidst så den. Jeg tror det. Som det også er tilfældet med "Against the Wind", er en af de store fordele ved "historiske tv-serier", at de netop er "historiske" og derfor ser eksempelvis folks påklædning ikke "forkert" ud, hvilket kan virke ekstremt forstyrrende. Mht. til den anden dvd, så har jeg længe ønsket at få fat i Denis Leary's "Lock'n'Load" og "No Cure for Cancer"shows - og nu viser det sig så at der d. 18. september udgives en helt ny dvd med manden - bl.a. med begge de nævnte shows :o) Svensk tv2 sendte "Lock'n'Load" for ikke så lang tid siden - og så gik jeg glip af en stor del af showet, fordi antennesignalet (Jeps, jeg har kun almindelig antenne) "gik i sort" i lange perioder. Nøj, jeg var sur. Så, jeg glæder mig til at kunne se showet uden atmosfæriske forstyrrelser om et par ugers tid - Denis styrer for vildt!

0

Ingen kommentarer:

Send en kommentar