lørdag den 17. marts 2007

Elevplaner og udtalelser - ÆV altså!

Nu går den vist ikke længere.

 Siden kl. 8 i morges har jeg lavet alle mulige fornuftige overspringshandlinger (!!) bare for at udskyde tidspunktet for rædslen; udarbejdelsen af elevplaner og oso-udtalelser.

 Jeg har både - vasket tøj - fået sorteret i samtlige "skolepapirer", opdelt i emner og sat i mappe - indskrevet en hulens bunke stile/opgave-karakterer - planlagt indholdet af resten af årets tysktimer Nu kan jeg dog ikke rigtig finde på mere "der lige skal ordnes", så jeg bliver vel nødt til at gå i gang med det aldeles rædsomme arbejde. De skal nemlig afleveres i næste uge. *suk*

 Oso-udtalelserne er forøvrigt ikke så slemme at lave, når jeg først er kommet i gang - og det er trods alt 7. gang jeg skal skrive dem - og jeg har fået tid (=løn) for at gøre det.

 Det samme kan man ikke om elevplanerne! De skal bare laves gratis. Nok derfor jeg er så irriteret over at skulle skrive dem.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar