søndag den 10. juni 2007

Er jeg ved at blive syg?

Det er vist ved at være 1-2 år siden jeg sidst har været inde i en rigtig skobutik. (Føtex' skoafdeling tæller ikke med her *G*)

 Sko er jo ikke just det, jeg finder mest interessant at shoppe - men her i weekenden fik jeg faktisk anskaffet mig hele tre nye par, så nu er jeg oppe på hele 16 par fodtøj (inkl. mc-støvler og skistøvler.)

Jeg kan slet ikke huske, hvornår jeg sidst har haft så mange stykker fodtøj - hvis jeg overhovedet har haft det! Og for det ikke skal være løgn, så kiggede jeg faktisk også på en taske. En taske! Sådan en til at bære over skulderen!

 Godt nok blev det ved kiggeriet, men jeg blev ærlig talt en smule chokeret over mig selv. Indtil videre har jeg jo overhovedet ikke kunnet se formålet med at anskaffe sig en "dametaske".

En rygsæk eller mc'ens topboks plejer at være alt rigeligt. Bare jeg ikke er ved at blive syg!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar