tirsdag den 5. juni 2007

Nyt bagdæk + regnvejr...

 ... er ikke just den bedste/sikreste kombination, men da jeg havde en aftale om dækskifte i dag, måtte jeg ud i vandkaskaderne.

 Efter godt 2 minutters kørsel var det så som så med udsynet gennem visiret, men det var der jo ikke noget at gøre ved, andet end at indrette kørslen derefter. Heldigvis holdt regnen op omkring Herfølge, så jeg kunne køre resten af vejen i tørvejr = fuldt udsyn.

 Dækskiftet tog den tid sådan noget nu tager - og så var det ellers hjemad ad våde veje, men dog i tørvejr. Jeg kørte meget forsigtigt i svingene, for hvis der er noget et nyt dæk er, så er det glat.

 Det gik da heldigvis uden nævneværdige problemer - og med godt 30 km på motorvej og en hastighed på 130 km/t har jeg da fået slidt noget af det glatte af.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar