mandag den 15. november 2010

Fra den ene yderlighed til den anden

Allerførst vil jeg gerne lige pointere, at min kommende bolig fremstår helt og aldeles lækker overalt. Ingen tvivl om det! Men, noget af det jeg glæder mig allermest til, er dog at få mig et rigtigt lækkert køkken!

Foruden

  • et totalt lækkert badeværelse
  • en dejlig stue
  • to lækre værelser (Ja, jeg får endelig mit kontor/krearum!)
  • et bryggers
  • en smuk entre
  • en gang med indbyggede skabe og
  • en fin udestue.
Som overskriften fortæller, bliver der virkelig tale om at gå fra den ene yderlighed til den anden - især hvad angår køkkenet.

 Mit nuværende køkken er beliggende i en kælder - med et larmende oliefyr midt i lokalet. Diverse rør mere eller mindre over det hele, lystofrør som lyskilde, og ikke megen køkkenbordsplads at gøre godt med. Ovnen er en miniovn, så bagning tager det meste af en dag.

Men i det mindste pænt mange skabe.

 Mit nye køkken har indbygningsovn (i normal størrelse!), kogeø med emhætte, masser af skabsplads og ikke mindst bordplads og LYS! Jeg kan næsten ikke vente og det er der vel ikke noget at sige til?

:o)

 

  (Det er ikke mine ting i køkkenet - er jo ikke flyttet ind endnu.) Det bliver bare godt! :o)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar