lørdag den 27. november 2010

Når man vågner af sig selv...

... klokken lidt i seks - og det ikke lykkes at falde i søvn igen, så kan man jo lige så godt stå op - og konstatere, at det har sneet en del i nat...!

 

 Forøvrigt kan jeg vist takke sneen for, at jeg stadig har Speedy - og han ikke er gået på opdagelse udenfor! Mens jeg havde hovedet udenfor døren for lige at tage et par billeder, smuttede han igennem mine ben og drønede ud på terrassen.

Heldigvis blev han så forbløffet/forskrækket over at synke ned i noget, vådt, koldt og hvidt, at han blev stående, så jeg kunne få fat på ham/få ham til at løbe indenfor igen. I dag hedder det pakke, pakke og atter pakke.

Jeg skulle gerne over i skuret, men det bliver skisme ikke nemt, med al den sne.

 Hav en god lørdag derude.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar