søndag den 18. marts 2012

Det går ikke særlig godt...

... med at følge med i blogverdenen og det har det ikke gjort de sidste tre måneder. Årsagen er ganske simpel: at jeg kun har den bærbare og eftersom jeg ikke har trådløst netværk, sidder jeg temmelig akavet, når jeg er på nettet (Netforbindelsesledningen er heller ikke særlig lang) og af den årsag er det yderst sjældent jeg orker at læse blogs.

Det er for anstrengende for både ryg og nakke. Med min nye telefon kan jeg selvfølgelig noget nemmere surfe, men det bliver kun til noget fb, nyheder og så wordfeud.

 Af samme årsag får jeg heller ikke skrevet ret mange haveindlæg til bloggen her, selvom der sker en hel del. Min bærbares tastatur har det med at springe bogstaver over, så jeg skal tilbage og rette konstant. Det fremmer heller ikke lysten til at skrive.

 Jeg går og venter og venter og venter på at få besked om mit efterlønsbidrag, så jeg kan få repareret den rigtige computer - og få trådløst netværk - men jeg skal da lige love for at a-kassen tager sig rigtig god tid....hvordan de vil nå at få alt klart til udbetaling d. 2.4 er mig en gåde, når de ikke en gang har spurgt mig hvad jeg vil endnu.

Derudover har jeg lige været ramt af - endnu - en virus, der slog mig helt omkuld. Fandens med det stress, der svækker ens immunforsvar totalt.

 Som nævnt sker der faktisk en hel del udenfor, men jeg må vente til en anden gang med at skrive om det, for nu brokker nakken sig over min skrivestilling, så jeg skal til at slutte.

 Nøj, hvor jeg glæder mig til igen at få en rigtig computer....!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar