tirsdag den 29. oktober 2013

Stormen - rosenbuerne: 2-0

Så er mine to rosenbuer historie. Den storm, der raserede i går var mere end de kunne klare.

Begge er knækket flere steder og også vredet mere eller mindre ud af form.




Intet er dog så skidt at det ikke er godt for noget.

Jeg har vist tidligere nævnt, at jeg egentlig ikke var helt tilfreds med placeringen af buerne (De blev sat op før jeg havde besluttet mig for katte-sikringen af haven) og nu har stormen da sørget for at de begge skal pilles ned til foråret!

Jeg har nu vinteren til at overveje hvad jeg gør med de tilhørende roser og clematis. De skal formentlig flyttes, hvorhen ved jeg dog ikke endnu.

Jeg kan lige så godt få placeret en fremtidig bue et smartere sted (hvor den ikke kan bruges som trappestige af kattene!). men spørgsmålet er hvor.

Den kvikke læser har nok allerede opdaget, at jeg kun skriver fremtidig bue og ikke buer. Rent "katte-sikringsmæssigt" har jeg næppe plads til to buer i min lille have og derfor skal der slet ikke være en bue i Sydhaven fremover.

Den anden bue, den der var så flot i sommers, bliver måske flyttet et par meter - medmindre jeg kommer på en god ide mht. kattesikring - for den står altså for tæt på plankeværket.

Så flot var buen i sommers.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar