onsdag den 9. oktober 2013

Træls!

Det er bare så typisk mig!

Her har jeg planlagt at nå en mængde "have-opgaver i løbet af eftermiddagene i denne uge samt fredag, lørdag, søndag, mandag og tirsdag...og hvad sker der så?

Tjoe, der sker "det sædvanlige", fristes jeg til at sige: Jeg må udskyde arbejdsopgaverne 3-4 dage pga.   helbreddet...!

Jamen, for ****** da!
Nu har jeg nærmest ikke været syg, siden jeg havde lungebetændelse sidste vinter og så nu, hvor en tiltrængt ferieuge står for døren, hvor jeg har en masse at gøre, får gæster osv., kvitterer kroppen med en ordentlig omgang forkølelse/influenzalignende ting.

Den begyndte som "kriller i halsen" i går morges, i går eftermiddags havde den udvidet med "trætte og ømme øjne", foruden irritation i halsen samt en enerverende hoste....og en udtalt træthed.

...og så gik den ligesom i stå indtil her for et par timer siden, hvor næsen så småt begyndte at lukke til og min almentilstand nu er at betragte som værende skidtmas.

Feber håber jeg at slippe for, 37,7 har jeg og her i huset har man først feber fra 38 grader.

Jeg har sidste arbejdsdag før ferien imorgen, og håber sørme ikke det bliver nødvendigt med en sygemelding.

Alt i alt er det altså noget rigtig skidt, at jeg kommer bagud med haveopgaverne....men jeg må vel sætte pris på, at jeg i det mindste ikke skal ud og rejse i ferien :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar