søndag den 9. september 2007

Bluetooth og min bare!

Godt så!

Det tog mig 45 min at få computeren arbejdsklar her til formiddag. Doh! Første gang jeg tændte for den, virkede skærmen ikke (Ja,ja ved godt skærmen ikke har noget med Bluetooth at gøre!)

Efter genstart var skærmbilledet der. Så langt, så godt....

For at gøre en lang historie bare nogenlunde kort, så måtte jeg igennem adskillige genstarter, for så virkede tastaturet ikke, så var det musen osv. osv.

Først da jeg havde hevet Bluetoothdimsen ud af USB-porten og sat den i igen, kunne jeg endelig få lov til at registrere musen - og så virkede det hele endelig. Spørg mig ikke, hvad der lige gik galt der!

Sjovt, som Nemesis nogle gange ter sig. Så sent som igår sad jeg faktisk og sagde på MSN, at jeg ikke havde oplevet bøvl med trådløst tastatur/mus... HA!

Jeg er sgutte særlig tilfreds med skidtet i dag.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar