mandag den 24. december 2007

Jul i København

Om små to timer skulle jeg meget gerne være på vej til stationen - naboen er så venlig at køre mig, så jeg sparer lige 200,- :o)

Julen skal holdes i København i år - hos min nevø. Det glæder jeg mig til. Også selvom han er for lille til at forstå jul. Men bare det at se ham igen - det er ved at være 3-4 uger siden sidst!

Egentlig kunne jeg godt tage mc'en derind - vejret er i hvert fald fint nok - men jeg har en fyldt, kæmpestor kuffert, som jeg ikke kan fragte på den tohjulede.

Det ville ellers have været praktisk hvis jeg kunne. Så ville jeg kunne tage afsted 1 time senere og stadig være der til tiden. (Som det kan høres er min begejstring for det offentlige transportsystem stadig minimal *G*)

Nå, jeg må hellere se at komme i omdrejninger.

I ønskes alle

en rigtig glædelig jul :o)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar