søndag den 7. september 2008

Fifty-fifty

Jeg gad virkelig godt kunne skrue tiden 1 dag frem. Så jeg ville vide, om jeg blev opereret i morgen, eller om jeg igen skal vente et par måneder.

 Jeg er ikke forkølet - næsesaltskylningen virker - men jeg har godt nok problemer med halsen. Har sådan en rigtig "sour throat" i dag. Det er som om saltvandgurglingen ikke virker godt nok. Jeg fortsætter dog med det alligevel, skade gør det jo ikke.

 Har haft ringet til sygehuset for at høre hvordan og hvorledes, men øjenafdelingen er jo lukket om søndagen (!), så jeg måtte nøjes med at snakke med en fra skadestuen, der rådede mig til at tage derud i morgen tidlig - og så lade dem afgøre om jeg kan opereres eller må vente på en ny tid.

 Kryds fingre for at jeg er frisk og rask i morgen. Please.









Ingen kommentarer:

Send en kommentar