lørdag den 29. januar 2011

Ej tomhændet

Tænkte jo nok, at jeg ikke kunne undgå at få nogle bøger med hjem.

 Til forskel fra sidste år, er der dog ingen skønlitterære imellem. Jeg kiggede godt nok på temmelig mange, især krimier, men fik det sådan lidt
"Arh, interessant lyder den nu heller ikke....og så står den bare og fylder den på din hylde...", så jeg fik lagt adskillige krimier tilbage igen.
Købet af rengøringsbogen er en smule sjov - det er jo ikke fordi jeg ikke kan gøre rent - men nogle gange kan jeg nu godt komme i tvivl om, hvordan man rengør/fjerner pletter fra forskellige materialer - uden at ødelægge dem og så er den da praktisk at kunne slå op i.

 Tre af de syv bøger har noget med haven at gøre - men det kan jo sådan set ikke komme bag på nogen, vel?

 

 Det er forøvrigt muligvis slet ikke slut med bogudsalg for mig endnu. Har en halv aftale med en kollega om at smutte en tur til Roskilde en gang i næste uge, men nu får vi se, om det bliver til noget. Men nu står den på morgenmad og avislæsning. Har for en gangs skyld købt Ekstra Bladet - skal da læse om drengene :o)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar