søndag den 10. april 2011

Nogle gange går ønsker i opfyldelse

Lige siden jeg begyndte at planlægge haveomlægningen, har det irriteret mig, at naboen havde et stort træ stående (Valnødden forrest), så det helt sikkert ville give temmelig meget skygge på min sydmur. Der hvor jeg har planlagt "frugthave".
 
 Jeg har derfor ønsket inderligt, at træet ikke var der - og hvad skete der så i dag? Naboen stak hovedet over plankeværket:
Det kommer nok til at larme om lidt, da vi skal have det store træ fældet...! 
Det er jeg ikke spor ked af, så larm I bare :o)
Efter en halv times larm kunne jeg bare fryde mig over den nye udsigt:
 Det meste af formiddagen har jeg tilbragt på terrassen, hvor jeg har fået sået og plantet til den store guldmedalje: Purløgen har fået en større krukke. Der er lagt dahlia, franske anemoner og hollandske iris i krukker. Derudover har jeg fået sået ærter, lathyrus, sølveukalyptus, sølvblad, sølvkrysantenum, morgenfrue, spinat og brudeslør i mine såbakker.

 Jeg mangler så kun at få klargjort det sidste til ankomsten af de der "få" buksbom i morgen eftermiddag.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar