torsdag den 7. april 2011

Weekendplaner = at grave!

På mandag får jeg leveret 200 (Ja - tohundrede!) buksbomplanter. Der er til ca. 20 meter hæk. Jeg skal derfor "lige" have gravet en rende, 8-10 cm bred og nogenlunde lige så dyb her i weekenden, så de er lige til at plante mandag eftermiddag/aften.

Buksbommene skal være "væg" langs den sti, jeg vil have igennem en stor del af haven og nogle steder skal den også omkranse bede.

 Min mormor havde en lille buksbomhæk ned igennem sin have - og jeg var helt vild med den "minihæk", så selvfølgelig skal jeg da også have en sådan.

 Foruden buksbommene får jeg nok også leveret tre styk rhododendron, så der skal også lige graves huller i græsplænen, der hvor surbundsbedet skal anlægges senere.

 En kammerat havde været på indkøb for mig i går (Bl.a. 10 plantesække) så hvis jeg når det for gravningen, så skal jeg også lige have omplantet/fyldt lidt krukker.

 Skulle egentlig også gerne snart have sået i alle de bakker, jeg har fået gjort rene.... ...Nå ja - og så er der vist også noget, der hedder skoleforberedelse...!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar