tirsdag den 22. november 2011

London t/r - Shepherd's Bush

Så er min stemme ved at være i "lærer-form" igen og forkølelsen er aftagende, så jeg kan forhåbentlig melde mig rask i morgen tidlig :o)

 Derfor vil jeg nu lige få mine London-indlæg skrevet, så det også er klaret. Det var som sagt en sviptur til London - men jeg synes nu jeg fik nået en hel del på den korte tid. Hotellet vi boede på, hed noget så enkelt som Hotel 65 og var en pænt og rent 2-stjernet hotel, beliggende i den vestlige del af London.

 

 Nærmere bestemt 10 minutters gang fra stationen:

 

 Ikke den pæneste bydel, der nok ville være som Nørrebro i DK. Nattesøvnen blev forstyrret en del, oftest pga. udrykninger natten lang og jeg er ikke særlig glad for englændernes besynderlige "dyner" eller rettere mangel på samme (lagen + tæppe), men alt i alt et okay hotel og det er formodentlig også der jeg bor næste gang, jeg tager til London, for det var heller ikke særlig dyrt :o)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar