tirsdag den 28. februar 2012

Jeg er bare så nem!

Jeg er så heldig at have et par kolleger, der i høj grad deler min haveinteresse.

 Da den ene i dag så meddelte, at hun nok lige "smuttede en tur til Bilka" i morgen....hm......tja... så "kom jeg til" at bestille lidt varer hos hende... såsom tre "root-trainers" mere - der kan nemlig lige stå seks i min vindueskarm, hvis jeg flytter alle potteplanter!

 Nå ja...og nu hun alligevel skulle derud, så måtte hun da egentlig også godt lige nuppe en æske Claus Dalby-frø til den cremefarvede have også....

 Skulle ellers mene, jeg fik købt noget så rigeligt ind i søndags...!

 Det er det jeg siger; jeg er bare så nem! Det må skyldes det fantastiske forårsvejr vi har haft i dag. 

P.S. Den første gule krokus langs sydmuren er sprunget ud i dag :o)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar