søndag den 5. februar 2012

Lærer det åbenbart aldrig...

I går tog jeg en tur til St. Heddinge for at handle i Kop & Kande....de havde nemlig et par tilbud, jeg gerne ville se nærmere på.

 Bl.a. fik jeg mig en Rosti-skål (4,0 l - limefarvet) og endelig en ny wok, da det brænder på i den gamle.

 

 Det blev til en Scan Pan-wok. Scan Pan er mit favoritmærke indenfor pander.(Indenfor gryder er det OHB Supreme, der er nummer 1.)

 En ny kuffert blev det også til - og så skulle jeg egentlig bare til at bevæge mig hjemad..... ...men i St. Heddinge ligger jo også Bent Møller....så jeg skulle da lige ind og "kigge"...

 Opdager så, at de afvikler deres "Canada"-garn....og så måtte jeg da lige hive et par nøgler med hjem.... Ikke fordi jeg har noget at bruge dem til....men det er jo altid rart med garn i huset....(Siger hende, der sjældent strikker og i forvejen har omkring 40-50 nøgler liggende!)



 Broderigarn mangler jeg heller ikke noget af, men til næsten halv pris af hvad det ellers koster....ja så hev jeg lige 16 dukker med....i lilla og gule farver... påskefarver. Det er det, jeg siger....jeg lærer det aldrig... :o)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar