søndag den 30. december 2012

Hov...det var så julen 2012... :o)

Syntes ellers lige jeg var kommet ind i en god rytme med at få skrevet regelmæssigt her på bloggen....det varede så kun lige til julen nærmede sig...!

 Nå, men jeg havde altså en god jul - hos min søster - og fik nogle meget gode gaver. Udover penge og gavekort (til "Vis mig dit drivhus" - har bestilt den, så den ankommer først i det nye år), Noldes have-kalender, undertøj og et køkkenhåndklæde med kattemotiv (endnu et!) fik jeg hovedsageligt gaver til madøret i mig...så jeg er absolut tilfreds med årets gaver :o)

 

Ellers har en stor del af juleferien stået i musikkens tegn, nærmere bestemt Danmarks kedeligste orkester:

TV•2

som har givet koncert i Vega d. 27. + 28... og 29. december.

 Her TV•2 flankeret af Magtens Korridorer i det første ekstranummer "Eventyr for drømmere".

Ingen kommentarer:

Send en kommentar