mandag den 15. april 2013

3. lockout-uge

Så er der taget hul på 3. lockout-uge og en tiltagende træthed har meldt sig hos undertegnede.

Derfor tog jeg naturligvis også til "Konfliktbutikken" i dag for at blive "peppet lidt op" - og det hjalp at være sammen med kolleger i samme situation.

Det hjalp naturligvis også at Anders Bondo lagde vejen forbi og holdt en tale for os :)


De ord jeg bed mest mærke i var (husket efter en træt hukommelse).

Det ser ikke så godt ud for folkeskolen, den dag lærerne beslutter kun at udføre det arbejde, de bliver pålagt...
...og det kan jeg da kun give ham ret i.

Efter et par timer, hvor vi også fik planlagt de næste dages aktioner, tog jeg hjem igen.

Nu vil jeg så få lavet mig noget frokost og så har jeg en intention om at få luget en lille bitte del af et bed...omend det frister mere med en lur, må jeg indrømme.

Det tærer sgu mere på kræfterne/overskuddet at være lockoutet end at passe sit arbejde!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar