fredag den 5. april 2013

Alt at vinde?

Egentlig ikke.

Men - nu hvor jeg har prøvet adskillige gange (inkl. utallige "file list could not be uploaded"-beskeder undervejs) at kopiere min blog-backup op på mit domæne uden det har virket, så kan jeg da lige så godt bare gøre kort proces og slette indholdet i samtlige biblioteker - og så prøve en gang til.

Hvis heller ikke det virker, ja så må jeg vel se i øjnene at jeg har mistet NI års blogskrivning, for godt nok vil jeg stadig have min blog-backup - men hvad hjælper det, når jeg ikke kan komme til teksterne?

P.S. Dette er forøvrigt tiende indlæg uden kommentarer, så de der sagde man fik flere kommentarer ved at være på Blogger fremfor på WP tog altså fejl - i mit tilfælde... ;)

5 kommentarer:

  1. Etiketten "øv" passer vist godt på din blogsituation lige nu. Desværre har jeg ingen erfaringer at dele ud af. Ærgerligt at du har fået så få kommentarer. Måske har andre det som mig, at der er lidt stilstand i blog-aktiviteterne, dels pga frost og ferie, og dels for mit vedkommende pga halsbetændelse.
    Og så gider jeg rent ud sagt ikke det der "bevis, at du ikke er en robot" sjov, som man skal igennem, når man lægger en kommentar hos dig

    SvarSlet
  2. Hej og tak for din kommentar.
    Mht "robothalløj", så mente jeg nu jeg havde fjernet den...netop fordi jeg ved hvor irriterende den er. Må lige have kigget i maskinrummey, så tak fordi du gjorde mig opmærksom på det...jeg kan jo ikke selv se den, da jeg jo er logget ind på bloggen :)

    SvarSlet
  3. Der var du jo! Kunne ikke forstå jeg ikke fik nogle indlæg fra dig i readeren. Så jeg måtte lige prøve at huske hvad din blog hed og så søge på det og så så jeg din nødblog. Øv hvor er det træls med din blog! Håber du kan redde det.

    SvarSlet
  4. Hej Anette :)

    Dejligt at "se" dig igen. Det er først i dag, det er lykkedes mig at få smidt en index-side med info på ildkat.dk. Her i aften vil jeg atter "rode" lidt med sletteriet på bloggen og se hvor langt jeg når.
    Har sjovt nok fundet nogle GAMLE indlæg fra 08, som jeg har kunnet importere til min "arbejdsblog" og desuden har jeg også fundet indlæggene fra mit første halve år som blogger...men sidstnævnte ligger bare i en internetfil, så der skal en del redigering til....resten af indlæggene får jeg kun, hvis det lykkes mig at få dem frem på ildkat.dk og så møjsommeligt kopiere dem enkeltvis til blogger.
    Under alle omstændigheder HAR jeg besluttet mig for fremover at blogge via Blogger...men naturligvis på ildkat.dk...men indtil videre er jeg altså her. I første omgang gælder det om at få fat i de gamle indlæg - domænet løber jo ingen steder; har lige betalt for 2013 :D

    Må snart se at få kigget over til dig også - hav en dejlig aften :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja kig endelig forbi - det er jo også sådan man "husker " hinanden :) Skønt at du har fundet nogle af indlæggene. rigtig skøn aften til dig også :)

      Slet