mandag den 8. april 2013

Tomat-ompotning

Selvom jeg er træt og egentlig for længst burde have ligget i min seng, så fik jeg lige taget mig sammen til at få ompottet samtlige tomater.

Her er det 'Tumbling Tom', der i høj grad trængte til mere plads og ikke mindst næringsrig jord i stedet for såmuld.


Når jeg alligevel var i gang med at "svine med jord" i køkkenet, kunne jeg lige så godt også give de allerede-en-gang-ompottede 'Pear'-tomater en større potte. Som sagt, så gjort.


Jeg skal naturligvis have lavet skilte, så jeg ved hvilken tomat, der er tale om, men indtil i morgen har alle 'Tumbling Tom', der ikke har skilt endnu, fået en lille pind i potten. Godt jeg kun har sået to slags tomater :)


Sidst, men ikke mindst fik jeg også lige sat alle lathyrus og en enkelt blomsterkarse i blød.
Jeg opdagede nemlig, at det først er onsdag og torsdag, der bliver "demo-tunge", så jeg vil kunne nå at så dem i morgen :o)

...og nu vil jeg så sige GODNAT :)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar