onsdag den 24. april 2013

Ja! Det nytter at klage :)

Jeg har i februar/marts brugt omkring 1300,-  på at anskaffe mig to sæt vækstlys til forspiring og jeg er godt nok blevet skuffet over den manglende kvalitet.

Som jeg skrev på min pt. "døde" blog, benyttede jeg mig d. 3. februar af tilbuddet til medlemmer i Haveselskabet og indkøbte et stativ, armatur/rør samt pluggbokse hos MPHavedesign.

Jeg modtog varerne d. 20. februar...og tændte for lyset d. 22. februar.

D. 31. marts flimrede lyset et stykke tid og så gik det ud. Jeg troede det var lysstofrøret og kontaktede MPhavedesign, der fluks sendte mig et nyt rør. God service der.

Desværre virkede det stadig ikke og så var jeg jo lige vidt.

I mellemtiden havde jeg på havemessen i Malmø d. 3. marts indkøbt endnu et sæt "plantestart".

Dette blev tændt d. 9. marts. Da jeg modtog det nye rør fra MP afprøvede jeg det selvfølgelig i det virkende armatur - og der var lys, ergo kunne jeg konstatere, at det var armaturet, den var gal med.

I torsdag d. 18.4 slukkede jeg for lyset (på sættet fra Malmø) om aftenen - og næste dag virkede det så ikke...!

Det er bare ikke i orden. Derfor satte jeg mig i går og fik skrevet direkte til producenten Nelson Gardens...og allerede her til formiddag var der svar:

Hej Esther

Jeg har lige talt med vores svenske indkøber, og de mener du har været utrolig uheldig, da de har sat 20 armaturer op i november måned og de lyser hele døgnet og ingen er gået ud endnu, de har lyst ca. 3800 timer, så vi beklager meget at du har haft en så uheldig oplevelse.

Så vil du være rar at sende din adresse til mig, så vi selvfølgelig kan sende nogle nye til dig.

Rigtig god dag.


Nu håber jeg så der er mere held med de nye, for det andet her har godt nok været irriterende.

2 kommentarer:

  1. Sikke en god service! Håber virkelig du får nogle der bare virker :-)

    SvarSlet
  2. Det håber jeg sørme også....bare lidt ærgerligt jeg jo egentlig ikke har brug for dem mere i år....MEN så sår jeg da bare ærter og bønner derunder...de behøves ellers ikke forspiring, men skidt pyt. ;). Armaturerne skal jo testes.

    SvarSlet