tirsdag den 16. april 2013

Omlægning....af haveplaner

Jeg skal nok lade være med at brokke mig over, at det væltede ned med vand i går aftes - haven har helt sikkert haft godt af det.

Vejene lige så  - nu er saltet skyllet væk og motorcyklen kan komme frem...Den er så ikke klar endnu, men det er en anden sag... ;)

Men, al den regn betyder jo også, at alt er dyngvådt derude - og eftersom der blot er diset og ingen tegn på sol endnu, er det altså ikke særlig fristende at gå udenfor og begyndte at bakse med (våde) jordsække, vådt haveaffald etc....

Heldigvis kan det jo nå at ændre sig i løbet af formiddagen. Klokken er kun knap 9 (8 "rigtig tid"), så indtil videre finder jeg på noget indendørs at sysle med.

4 kommentarer:

  1. Ja kender det godt.
    troede lige jeg skulle i gang med at fjerne mos i plænen.
    Men det venter til i eftermiddag, måske?
    Ellers en haverunde, en kop kaffe og se på de frø
    der skal såes.
    Ja der er nok at hygge med.
    Måske motorcyklen skal nusses om?
    kh Anne

    SvarSlet
  2. Hej
    Ingen vand ved os og solen har fået tågen væk, så jeg er ikke herinde meget længer, for hold op hvor der er meget og lave derude..
    Hilsen helle

    SvarSlet
  3. Anne> Motorcyklen står 60 km herfra...så... :)

    Men - nu skinner solen, så om lidt vil jeg lige gå på posthuset og derefter ud i haven. Har lige et par timer inden jeg skal ud og aktionere igen :)

    SvarSlet
  4. Helle> Solen har også brændt tågen væk nu og den skinner lige nu på det højbed jeg ville ordne, så efter en tur på posthuset...så...! :) God arbejdslyst.

    SvarSlet