søndag den 7. april 2013

Trädgårdstidningar

Min mor har jo bosat sig i Skåne for snart mange år siden + jeg har tandlæge i Lund - og derfor har jeg fornøjelsen af at komme derover rimelig tit.

Det betyder jo bl.a. at jeg med jævne mellemrum kan få fat i svenske haveblade.

Normalt køber jeg dem i Pressbyrån ved Lund station, men der kom jeg ikke forbi i dag, så jeg måtte klare mig med Pressbyrån i Höör og det blev jeg ikke skuffet over.

Der var hele SYV svenske haveblade. Det ene var dog "Alt om haven"s svenske udgave, så den lod jeg stå og det andet jeg lod stå var mere et livstilsmagasin frem for haveblad.

Jeg glemte faktisk helt at se, om der var engelske blade også, men nu havde jeg jo også allerede rigeligt med blade...så...

"Fixa Vår" har en artikel om Alys Fowler - den glæder jeg mig til at læse :)


3 kommentarer:

  1. Dejlig med ny inspiration. God læselyst.

    SvarSlet
  2. Jo tak - det varer ikke længe før jeg kravler under dynen med et par blade :)

    SvarSlet
  3. Det er skønt med ny inspiration. God læsning :)

    SvarSlet