tirsdag den 23. april 2013

Ikke mør, ingen grædende knæ - men jeg er eddermame TRÆT...

....af ikke at måtte passe mit arbejde,
at gældsætte mig for at kunne betale de faste udgifter (20.000 koster det mig hver måned jeg er lockoutet)
at være så drænet for energi, at jeg ikke en gang får lavet ret meget i haven, selvom jeg har tiden
og
konstant at få tudet ørerne fulde af, at "jeg bare skal se at komme i sving og arbejde 37 timer om ugen som alle andre", at jeg "er luddoven, forandring-u-villig"....argh.....gider ikke skrive flere eksempler...!

[Så fik jeg lige lidt luft]
----------------------------

Der har været stille på bloggen et par dage, men nu er jeg her igen :)

 Havemæssigt har jeg også ligget - næsten - helt stille.
I lørdags fik jeg dog lagt 12 spande med aspargeskartofler (fra køkkenskabet) og i dag har jeg så fået købt rigtige læggekartofler "Marabel" og "Sofia".

I lørdags fik jeg også plantet krydderurter i potter. Jeg fik fire af disse potter for blot 100,- sidste efterår.

Da de er frostsikre har de stået ude - med tulipanløg i - hele vinteren og ser allerede meget ældre ud :)
Den fjerde står stadig med tulipaner i, og jeg ved faktisk ikke hvilken krydderurt jeg skulle putte i den, så tror jeg nøjes med de tre her - foruden de krydderurter jeg har i krydderurtebedet :)






3 kommentarer:

  1. Jeg forstår dig sgu godt. Det er opslidende især mentalt at gå i uvished.. det ved jeg jo selv.

    NU er der ikke mere end en stor uge til at jeg flytter og SÅ kan du forvente et besøg så snart du selv har overskud til det :-)

    Du siger bare til og så tager vi den derfra.
    Knus og tanker
    Henriette

    SvarSlet
  2. hej Henriette

    Det lyder skisme godt....og ved du hvad, et besøg har jeg da overskud til - det er jo en positiv ting :)

    Ja, det er spændende med dit flytteri - husk nu at tage en MASSE fotos :D

    SvarSlet
  3. Forstår dig godt! Håber også snart de finder en løsning for hold nu op børnene savner deres skole. Og søde lærere!

    SvarSlet