torsdag den 25. april 2013

Røvrendt og spist af med latterligt beløb

Vor Herre bevares!

Så afskaffer de bl.a. 60årsreglen - og "kompenserer" os med sølle 5000,- om ÅRET!

Det er f***** noget svineri!

Vi har selv betalt for den ordning ved, siden 1993, at have fået mindre lønstigninger end vi ellers ville have fået...og så bliver vi spist af med sådan et latterligt beløb.

Jeg har ikke orket helt at sætte mig ind i resten af diktatet, men en ting er i hvert fald HELT sikkert:


Pr. 1/8-13 arbejder jeg 100% efter reglerne og tæller timer - det er eddermaneme slut med at arbejde gratis!


.....og nu vil jeg gå i haven...det trænger jeg til.

4 kommentarer:

  1. Nøjagtig sådan havde jeg det også, og jeg har haft en skøn dag i haven. Nu er jeg hjemme igen, og jeg kan mærke at utilfredsheden ikke har lagt sig spor!

    SvarSlet
  2. Anonym17.50

    Problemet er vist at dig og andre lærere aldrig har været på en "normal" arbejdsplads i er forkælede ud over alle grænser og har forstået at skrabe til jer på andres bekostning.

    SvarSlet
  3. Rikke> Har også haft en fin dag i haven - men er også stadig utilfreds.

    SvarSlet
  4. Anonym> Det ville klæde dig, hvis du ikke var anonym, men det er da forståeligt du ikke tør, efter det møgfald du giver der. Håber det gjorde dig lidt glad at komme af med noget galde?

    Husk dog lige en ting; at bare fordi man udtaler sig bombastisk og højlydt om en sag, er det jo ikke ensbetydende med man ved hvad man snakker om.

    SvarSlet