torsdag den 9. september 2004

Håber jeg tager fejl

Her har jeg hele tiden gået og regnet med jeg "bare" havde en voldsom forkølelse...nu er jeg ikke så sikker mere. Godt nok undrede det mig, at jeg kunne blive så stakåndet bare af at bære noget vasketøj hen til tørrestativet, og desuden være så umanerligt træt hele tiden, men regnede med, at det nok var ret normalt, når man er så snottet, som jeg er p.t....

 Så ville tilfældet at jeg snakkede med min mor i telefonen lidt senere - og hun blev en smule bekymret for, om det evt. kunne være lungebetændelse - det har jeg nemlig haft 2 gange før - men jeg kunne berolige hende med at jeg slet ikke hostede - og at jeg skam var opmærksom på, hvis nogle symptomer skulle begynde at minde om lungebetændelse. Og så går der dælme ikke ret meget mere end et par timer, hvorefter jeg begynder at få små hosteanfald....i starten bare "almindelige" - men nu er det en "gøende" hoste, som desværre minder i temmelig høj grad om den hoste jeg havde ved tidligere lungebetændelser. :o(

 Så - jeg skal må nok til lægen i morgen. ØV!


Ingen kommentarer:

Send en kommentar