mandag den 27. september 2004

.og weekenden blev tilbragt i Ancaria.

Godt jeg har to fridage her mandag og tirsdag, for har ikke nået noget som helst i weekenden, I hvert fald ikke hvad angår oprydning og deslige kedelige sysler.

 Til gengæld har jeg fået slået en hel masse monstre - af alle mulige slags - ihjel og min WoodElf er nu blevet level 60. Ved faktisk ikke en gang hvad max. level er, har hørt nogle snakke om lvl 130-140! Så der er lang vej igen *G*

UPDATE: Har lige læst at max lvl åbenbart er 204!

 Tror jeg har været over det meste af Ancaria nu - godt nok er der stadig nogle "sorte pletter" på kortet, men har i hvert fald fået fat på alle portals. Derudover har jeg fået slået temmelig mange monsterstore EDDERKOPPER i hjel.

De er rigtig klamme, rigtig mange gange større end en selv og så med behårede ben. IRK! Har ikke lige fået taget et screendump af en, men nedenfor er et af en af de drager, der er i spillet. Edderkoppernes omkreds svarer ca. til bredden mellem dragens bagben og vingens "fod"...

 

Men som det er gået med alle edderkopper, der uheldigvis befandt sig på min vej, sådan gik det også med dragen her :o) Spøg til side, der er en god grund til at dræbe edderkopper og drager, de "dropper" ofte nogle fede items :o)



Apropos computerspil, så jeg i tv i går et indslag med to "voksne kvinder", der spillede Sims2. Synes det er dejligt at computerspil snart bliver spillet af alle aldersgrupper og af begge køn. Personligt fanger Sims mig overhovedet ikke, har ikke en gang lyst til at prøve det. Har før forsøgt mig med SimCity2000 - men jeg synes hurtigt sådanne spil, der foregår i en verden, der ligner vores temmelig meget, bliver kedelige.

 Næ, jeg vil have RPG-spil i stil med Diablo og Sacred; De er rimelig nemme at komme i gang med, der skal ikke læses en masse i manualerne Som f.x. i Baldur's gate, som jeg har, men har opgivet at spille - det er simpelthen for indviklet, når man aldrig har spillet D&D eller hvad det nu hedder :o)

Kort sagt; når jeg skal spille PC-Spil, skal det foregå i et "fantasy-univers" og der skal slås ihjel :o)

..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar