tirsdag den 16. august 2005

Gråvejr - men det holdt tørt...

 ... og da klokken nærmede sig mit fødselstidspunkt brød solen frem - og har skinnet lige siden :o) Arbejdsdagen sluttede kl. 14.30 og derefter kørte jeg ned og besøgte min udlejer, der stadig er indlagt. Hun havde i morges sørget for, at naboen havde sat flag op på min terasse og at der stod en gave til mig - 400 g Anthon Berg "guldæsken" :o) Efter sygehusbesøget kørte jeg forbi Køge MC; Jeg skulle lige forkæle mig selv og købe en lille rundt gave i anledning af dagen; En langærmet blå/hvid Tshirt med YAMAHA-tryk :o) Desværre skulle den først bestilles hjem, men hvis alt går vel, kan jeg hente den fredag eller lørdag :o)) Samtidig fik jeg så lige kigget lidt på sidetasker, manner de er dyre, hvis man skal have dem fra ny - fra 3500,- for et sæt Givitasker - så tror jeg skal til kigge mig om efter nogle brugte. Kunne mærke jeg var for ugidelig til at gå på restaurant, så på vejen hjem slog jeg et smut forbi den lokale mad-pusher og hjembragte en fin bøf m. pommes frites og salat i stedet for. Så alt i alt har det været en fin-fin fødselsdag :o) Eneste minus var at søsterens kæreste blev kørt ned af en højresvingende bil, i morges - og brækkede hånden :o( Fandens til bilister!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar