fredag den 5. august 2005

Nå, for pokker...det var lige godt ærgerligt...!

 Efter at have været ganske flittig hele formiddagen (De dersens forberedelser, u know!) , kom jeg lige i tanker om, at det vist var ved at være på tide at få afleveret det læs bøger, jeg lånte på det lokale bibliotek for 4-6 uger siden.

 Pga. bibliotekets ferielukning i juli var sidste afleveringsfrist først d. 8. august - men da jeg har sent fri mandag, tænkte jeg, at det nok ville være noget mere smart at få afleveret bunken i dag.

 Som sagt, så gjort og nu jeg alligevel var henne på biblioteket, kunne jeg da ikke lade være med lige at gå hen til "fantasy-hylden" og lure... det kunne jo tænkes, der stod en enkelt interessant bog - og sandelig om ikke både David Eddings Melloreon sagaen bind I-VIII (efterfølgeren til Belgarion sagaen) og hans Eleniaden bind I-IV var hjemme?!

 Så inden jeg fik set mig om, havde jeg lånt 12 bøger - og kunne atter sætter kursen hjemad.....og her er det så, at overskriften kommer ind i billedet - for med hjemlånet af disse bøger, mistede jeg komplet interessen for det videre arbejde med forberedelserne *GGG*

Ingen kommentarer:

Send en kommentar