torsdag den 4. august 2005

Uh, for dén da...

Når nu han var lige præcis så fandenivoldsk, sexet, charmerende, lækker...well....u name it, som en mand nu kan være, for at være totalt uimodståelig for en kvinde, var det befriende dejligt at han bare optrådte i en film - og ikke var en man ramlede ind i i virkeligheden!

 Mænd som ham er det helt klart sundest kun at opleve på et filmlærred *G*
Jeg snakker om herren her til venstre; Jude Law. 

Lejede nemlig lige tre film i dag; "Oh Happy Days", "Ray" og så Alfie.

  Ja, jeg ved det godt; Jeg skal lave forberedelse - men jeg har dog i det mindste fundet nogle tekster frem til engelsk - mangler da "kun" at læse dem og derefter udvælge de egnede...*G*

 Men for nu lige at vende tilbage til Mr. Law.

Han var saftsusemig lækker - omend han nu stadig ikke kan slå sin egen karakter; Vassili Zaitsev i "Enemy at the Gates" hvad angår sexappeal ;o) I den film spillede han forøvrigt sammen med Hunk no 1. Joseph Fiennes ....hm...tror lige jeg skal nå at se den film, inden ferien er slut ;o) 

Udover at Jude leverer en fin præstation som en notorisk skørtejæger - Han har forøvrigt også et eller andet med barnepiger IRL, ligesom en vis Beckham ;o) - så spillede en af mine yndlings-skuespillerinder Susan Sarandon lige så godt, som hun plejer og det at filmen ikke havde den typiske "Hollywood-happy-ending" gjorde kun filmen bedre.

 Nå, men egentlig skulle jeg jo slet ikke sidde her og skrive indlæg - jeg burde ligge i min seng og sove - skal jo lave forberedelse i morgen...!

 Hov........klokken har passeret midnat......!

STORT TIL LYKKE MED FØDSELSDAGEN TIL ANJA.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar