lørdag den 30. december 2006

2006 i korte træk - 2. del

OBS: Links virker ikke!


Så fik jeg resten af 2006 med (minus een dag - den i morgen)

Juli - Deltog i klubbens årlige ” Børnedag” - Køreture til Møn, adskillige ture i Skåne, Sydfyn, Sønderborg, Sjællands Odde - “Against the Wind” udkom endeligpå DVD – og den måtte jeg fluks eje! - Blev atter grebet af slægtsforskningen – enormt tidskrævende

August - Solgte min knallert45 - Anskaffede mig en digital diktafon - 40 års fødselsdagsfest i Sønderborg - Min egen 40 års fødselsdagsfest - Fik mig endelig ny dyne (en dobbeltdyne, så der er plads til både mig og kattene *G*) 

September - 11. september blev Bakken lukket - Tog fusen på min mors mand ved at ankomme med morgenmad kl. 7.20 - Capriccio fik konstateret astma :o( - Begyndende ”Rom-feber”; anskaffelse af dvdboxen ”Jeg, Claudius”

Oktober - 5. oktober var en stor dag; nemlig 2 årsdagen for erhvervelsen af mcpappet - Fortsat ”Rom-feber” – nu med ”ROME”dvd-boksen. - 15.-20. oktober – var jeg på en fantastisk tur til Rom - ... og efter hjemkomsten besluttede jeg mig for at jeg vil lære italiensk

November - Var på tur til Louis i Hamburg med 70 andre motorcyklister - Fik lige set alle 12 afsnit af ”ROME” en gang til - Min arbejdsgiver besluttede at et godt psykisk arbejdsmiljø ikke gælder for mig fra 2007 - 23. november kom XJ’eren i vinterhi

December - 9. december bestilte veninden og jeg endnu en rejse til Rom :o) - 10.-13. december var jeg en tur i Berlin - 17. december - Vandt 1352,- i Joker - blev jeg ”lettere afhængig” af krydsordblade - 23. december holdt vi jul i år, så d. 24. sad jeg bare hjemme, stadig lettere groggy efter mit ”mavehalløj”

Jo, 2006 var sandelig – også - et dejligt år :o) Så - det var vist dét!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar