onsdag den 27. december 2006

Dagens gode gerning?

1
2006-12-27 17:15:38
2006-12-27 15:15:38
Måske. Hvis den overlever. Sad i sofaen og læste avis, da jeg pludselig hørte et "bump". Åh nej, sikkert en fugl, der var balret ind i mit vindue. Ganske rigtigt. En fugl lå totalt groggy på fliserne. Jeg samlede den forsigtigt op og holdt den i hænderne 5-10 minutter. Langsomt begyndte den at bevæge sig en smule og da jeg ikke ville sætte den på jorden, satte jeg den op i foderhuset. Der sad den helt stille - i meget lang tid. Jeg lod den sidde i fred og kiggede til den lidt senere. Da havde den pustet sig op for at holde varmen, og desuden flyttet sig. Det lader altså til at den overlever, men helt sikker er jeg nu ikke. Den har nemlig siddet sådan i snart en time nu. Det er en grønirisk, har jeg fået at vide :o) Update: Det lader til at den har overlevet; den har i hvert fald forladt foderhuset :o)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar