søndag den 24. december 2006

En tidlig jul

2006-12-24 11:58:53
2006-12-24 09:58:53
Så er julen næsten overstået for mit vedkommende. Som sædvanlig var det en hyggelig jul sammen med min lille familie. Jeg kunne nu godt have været mit maveonde foruden; det lagde ligesom en naturlig dæmper på fødeindtaget. Gaveudpakningen kunne min mave dog sagtens klare - og også i år fik jeg nogle super julegaver, bla. en EvaTrio tekande (den med lynlåsen), en lækker, lækker fleecetrøje, 2 lækre plaider, penge, balsam, hårkur og 2 håndklæder. Jeg kom hjem kl. 1 i nat og sov så rigtig længe, hvilket åbenbart har fået bugt med mit maveonde - det kan man da altid håbe. Jeg skulle da gerne kunne spise lammeculotte, salat og tzatziki i aften! Under middagen i aften har jeg så tænkt mig at åbne de sidste 2 julegaver - og så er julen slut for i år. Eftermiddagen i dag går med at få vasket nogle maskiner tøj, og så ellers bare hygge foran flimmeren. I må hygge derude i blogland - og hav nu en glædelig jul i aften :o)

0

Ingen kommentarer:

Send en kommentar