onsdag den 11. april 2007

Blomster til "Tudse"

2007-04-11 20:59:20 2007-04-11 18:59:20 Da jeg var et smut forbi Føtex i dag, røg der lidt blomsterløg/knolde ned i kurven. Det der gerne skulle udvikle sig til en smuk, hvid fresie og en ordentlig bunke blå iris kom med mig hjem og blev straks puttet i krukker og nu er det så bare at vente på der sker noget. Til "Tudse's have" (læs= det jordstykke, hvor den åbenbart bor) har jeg købt en stor pose tallerkensmækker-ærter, som skal såes i løbet af weekenden.


 

 Selvom jeg stadig synes tudsen er klam (at røre ved), så synes jeg nu alligevel der er lidt "nuttet" over den på ovenstående billede og forøvrigt er det vist godt at have sådan en fætter i sin have. Den skulle jo kunne gøre et pænt indhug i sneglebestanden - og dét er jeg ikke ked af!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar