lørdag den 28. april 2007

Ventetid

2007-04-28 12:14:44 2007-04-28 10:14:44 Med manken indsmurt i henna er mine udfoldelsesmuligheder lettere begrænset de næste par timer. Heldigvis er sådan en computer jo en tidsrøver af dimensioner; det er sjovt og tiden går så dejlig hurtigt. Ventetiden i dag fordrives med lidt oprydning i slægtsforskningsmappen på pc'en. Den er efterhånden temmelig rodet med alle de slægtsgrene, der efterhånden er kommet til, så det må jeg hellere få lidt orden på inden det bliver helt uoverskueligt. Desuden får jeg snart besøg af en garvet slægtsforsker, der skal hjælpe mig med at få sammenkørt de tre databaser jeg har - helst uden der går kage i det *G* - og så gør det jo ikke noget, at det virker som om jeg har orden i alle dokumenterne! ;o)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar