lørdag den 14. april 2007

Ingen motorcykeltur i dag

2007-04-14 19:47:13 2007-04-14 17:47:13 Bortset fra kørslen til supermarkedet tidligt i formiddags, har jeg slet ikke været ude at trille i dag. Jeg har ikke haft tid. Jeg blev ikke en gang specielt fristet, når den ene mc efter den anden buldrede forbi ude på vejen. Jeg havde nemlig sat mig for at få luget i mit staudebed. Det var ualmindeligt tiltrængt!

 Det var også hårdt arbejde. Sådan noget græs, der vokser i kanten af et bed, kan være temmelig genstridigt at få fjernet. Derfor er jeg heller ikke helt færdig med at rense bedkanten endnu. Men - der kommer jo nok også andre havedage.

 

 Til gengæld har jeg bortskaffet 5 spandfulde solsikkekerne-skaller. Der lå et 8-10 cm lag i det meste af bedet, hvilket jo ikke er så underligt, eftersom fuglefoderpladsen er placeret midt i bedet ;o)

 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar