tirsdag den 17. april 2007

Det pyntede jo gevaldigt!

2007-04-17 21:14:46 2007-04-17 19:14:46 Så fik mc'en nye lyddæmpere og forrør - og der kan både ses og høres forskel :o) Der er ingen tvivl om, at også udstødningsrøret har godt af en udskiftning. (Hvis nogen skulle være i tvivl, er det det gamle øverst!)



Da forrørene kom af og tæringen i begge rør - rigtig kunne ses, blev jeg endnu mere glad for at jeg valgte at bruge så mange penge på nye dele.

 

 Bare se her -> totalt utæt rør - ikke noget at sige til, at jeg fik blæst varm luft på foden, når jeg kørte! (Egentlig behageligt i koldt vejr, men ikke anbefalelsesværdigt.)



Hele operationen tog kun godt 1½ time og hvor er jeg bare tilfreds med resultatet:

 

Det ser rigtig godt ud - og for pokker da, hvor det lyder godt, når jeg kører ;o) ...og så mangler jeg egentlig bare lige også at takke klubkammeraterne for assistancen her på bloggen -

Tak gutter! :o)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar