søndag den 13. maj 2007

Hovsa!

2007-05-13 08:55:25 2007-05-13 06:55:25 Jeg har vist endnu ikke fået helt styr på mit forholdsvis nye vækkeurs mange forskellige funktioner :o) Havde stillet uret til kl. 10 - det dur jo ikke at jeg sover for længe i dag, når jeg skal op i morgen tidlig. Så, da vækkeuret ringede, kiggede jeg ikke nærmere på det, tænkte bare "Ævs, er klokken allerede ti..." og stod op. Gik stille og roligt i gang med søndagsrengøringen. Første punkt var tøjvask - og så var det jeg opdagede, hvad klokken i virkeligheden var, da jeg kom ud til vaskemaskinen med første portion og så uret på væggen. Klokken var kvart i 9! Aner ikke, hvad jeg har stillet forkert på vækkeuret, men er sandelig glad for at jeg også har min mobil til at vække mig i morgen tidlig :o)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar