søndag den 13. maj 2007

Ny reol

2007-05-13 14:52:16 2007-05-13 12:52:16 Som tidligere nævnt, kunne jeg godt bruge en reol mere, for de der skolemapper/bøger fylder temmelig meget - og mængden bliver næppe mindre næste skoleår - snarere tværtimod!

 Men, nu er det jo ikke lige det nemmeste at fragte en reol på en motorcykel - jeg vil ikke en gang overveje, hvordan det i så fald skulle gøres - så hellere stille mig tilfreds med den reol jeg har - og så leve med det rod, der uværgerligt vil opstå, når der er mere materiale, end der er plads til. Men - nu er jeg jo en ret heldig person, så på fredag får jeg en ny reol alligevel.

 Får nemlig besøg af min mor + mand - og de smutter lige en tur forbi IKEA på vejen og tager en reol med til mig :o)

 Det er da skønt at have sådan en mor - det er det, jeg siger; jeg er en heldig person :o)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar