fredag den 4. maj 2007

Drænet!

2007-05-04 22:05:05 2007-05-04 20:05:05 Synes godt nok de sidste pr uger har været hårde ved mig med ekstra tidlige mødetider, en trykket stemning på jobbet, diverse møder og en pokkers masse tanker - heldigvis af den positive slags - men alligevel. Jeg føler mig fuldstændig drænet - og alligevel enormt energisk - i hvert fald hvad angår produktion af nye tanker! Vågnede kl. 5 i morges - og kunne ikke sove mere, var (endnu en gang) blevet vækket af tanker, der kørte rundt i knoppen på mig. Lå på sofaen og så film fra 6.00-7.45 - bagefter forsøgte jeg at falde i søvn, men det var kropumuligt. Ved 11-tiden lykkedes det mig så at få en bette morfar på sofaen...lige til telefonen ringede små 3 kvarter senere....! ...og sådan er det meste af dagen faktisk foregået. Jeg har ikke fået lavet ret meget andet end snakket, snakket og snakket. Både pr. telefon og sådan "in real life". Og det kan godt være klokken kun er 22 en fredag aften - men jeg bliver nødt til at droppe alle mine intentioner om "alt det jeg gerne ville nå i dag" - og simpelthen bare skrubbe i seng og så håbe på, jeg ikke vågner kl. 5 i morgen tidlig!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar